این چهار تا نشد، با بقیه مذاکره میکنیم

این چهار تا نشد، با بقیه مذاکره میکنیم




 

 


این چهار تا نشد، با بقیه مذاکره میکنیم


تاریخ : جمعه ،
27 خرداد 1390

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در صورتي که برنامه‌هاي 4 مربي مدنظرمان مورد موافقت کميته فني قرار نگيرد با مربيان ديگر وارد بحث خواهيم شد.


حبيب کاشاني در خصوص آخرين وضعيت سرمربي تيم پرسپوليس براي فصل آينده عنوان کرد: در ابتدا، قهرماني در جام حذفي را به هواداراني که در طول فصل صبوري کردند و با ناراحتي ما اشک ريختند و با خوشحالي ما خوشحال بودند، تبريک مي‌گويم.

وي اظهار داشت:‌ از 5 مربي براي هدايت پرسپوليس در فصل آينده برنامه خواستيم. دايي، استيلي، درخشان، ابراهيم‌زاده و مايلي‌کهن مدنظر ما بودند که مايلي‌کهن عذرخواهي خود را اعلام کرد و بقيه به جز آقاي ابراهيم‌زاده که موفق به تماس با ايشان نشديم در تاريخ مقرر برنامه‌هاي خود را به ما ارائه کردند.

کاشاني گفت:‌ ديروز موفق شديم با ابراهيم‌زاده تماس حاصل کنيم و ايشان برنامه‌هاي خود را ارائه کرد که قرار است امروز در کميته فني به جمع‌بندي برسيم اما در صورتي که برنامه‌هاي اين عزيزان مورد موافقت کميته فني قرار نگيرد با مربيان ديگر وارد بحث خواهيم شد.

وي در پاسخ به اين سؤال که چه کسي از شانس بيشتري براي هدايت پرسپوليس برخوردار است، گفت: من معلم هستم و در کار خودم توانايي دارم و صاحب‌نظران فني بايد در خصوص بحث فني صحبت کنند. ما نفراتي داريم که کارشناس هستند ولي حکم ندارند و به ما مشاوره مي‌دهند. امروز سعي مي‌کنيم با توجه به اظهارنظر علي دايي و پيشنهاد ايشان مديرکميته فني را انتخاب کنيم که سعي ما اين است اين مدير از بين پيشکسوتان باشد. قطعا مشاوران ما از کارشناسان و صاحب‌نظران هستند و ظرف روزهاي آينده در خصوص سرمربي به جمع‌بندي مي‌رسيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان در خصوص علي کريمي گفت: اين بازيکن چه سال‌هايي که در ايران بوده و چه سال‌هايي که در خارج از کشور بازي مي‌کرده تمايل داشته در پرسپوليس باشد. وي در تماس با من آمادگي خود را براي حضور در پرسپوليس اعلام کرد و گفت دوست دارد اين يکي دو سال آخر را در پرسپوليس بازي کند. قرار است کريمي فردا صبح در باشگاه حاضر شود و نقطه نظرات خود را بيان کند و پس از جمع‌بندي نهايي اين بازيکن سال آينده شماره 8 پرسپوليس را بپوشد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل